Tack!

Snart är det ett och ett halvt år efter begravningen och min älskade son är inte längre med oss. Jag har mått riktigt dåligt och har därför aldrig haft ork att tacka mina vänner som var med oss på begravningen. Jag vill säga till er – TACK! Tack för att ni bland annat reste från Oslo, Holland, Göteborg, Varberg, Stockholm, Falun och Ludvika för att stötta oss. Tack till mina arbetskamrater från Örebro och arbetsgivare Attendo Care som bidrog med så fina buketter, till och med mina tidigare arbetskamrater från hemtjänsten hörde av sig. Men även till er som av olika anledningar inte kunde vara med är jag tacksam för att ni hörde av er och fanns där för oss. 

Jag avlutar med att säga till dig min son att jag älskar dig och saknar dig jätte mycket. Det gör ont att behöva säga farväl till dig min älskade son. Du finns alltid i mitt hjärta och tankar, tills vi möts igen. Jag har varit sjukskriven länge men nu har jag börjat jobba igen. Jag har valt att gå vidare, med dig i mitt hjärta. 
Kram från mamma!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0